tirsdag den 4. september 2012

Gorm's - byens bedste pizza!

I søndags havde Torvehallerne 1 års fødselsdag. Og som fan af hallerne, var jeg naturligvis derinde. De havde nu også lokket med smagsprøver, men de var altså svære at spotte, og det jeg fandt var brød - så det sprang jeg altså over, selvom det så lækkert ud...

Jeg havde taget M under armen, og så tøffede vi ellers bare rundt. Grundet arrangementet var der virkeligt mange mennesker derinde deriblandt skrigende børn, uf! Vi er begge fans af Gorm's pizzaer, og derfor var det helt naturligt at valget faldt på dem. Køen var lang, men til gengæld var ventetiden ligeså. Heldigvis spottede jeg et tilbud om bobler, og jeg fandt ledige pladser udenfor - intet mindre end et mirakel! M fik lov til at stå i kø, og vente på maden (heldige ham), mens jeg vogtede over vores hårdt tilkæmpede pladser!

Jeg valgte pizzaen med mozzarella, kartofler, gedeost, rosmarin og trøffelolie; en meget enkel og meget delikat omgang, hvor alle ingredienserne komplimenterede hinanden smukt, og hvor trøffelolien var prikken over i'et.
 M valgte en lidt mere solid omgang, Signaturpizzaen Netfisker Special, med tomat, mozzarella, scampirejer (kæmpe store), citron, chili, grillede peberfrugt, rødløg og kørvel. Den smagte også helt fortrinligt! Helt ekstraordinært fik jeg lov til både at smage OG tage et billede af hans pizza!
Pizzaerne er vitterligt byens bedste. Er du i Torvehallerne og melder sulten sin ankomst, er det helt sikkert stedet, hvor du skal stille sin sult!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar