torsdag den 6. september 2012

Frokost på Paté Paté

I dag var jeg ude og spise frokost på Paté Paté i Kødbyen sammen med Nille og mor. Vi udnyttede, at solen skinnede, og satte os udenfor.

Kortet er ret minimalt - dvs. dejligt nemt at overskue og vælge. Nille og jeg valgte jomfruhummer med mayo, og mor valgte paté (meget sigende for stedet). 
Serveringerne er meget enkle, men til gengæld er de velsmagende!

Til at slutte af med fik mor og jeg lige en omgang ost - på billedet har jeg altså fjernet blåskimmelosten (en af de eneste ting, jeg simpelthen ikke kan få ned - uanset hvor meget jeg prøver). Brødet var i mit tilfælde livsfarligt, da det var proppet med nødder, så vippede det væk og spiste det landbrød vi havde fået serveret til patéen.
Hvis du befinder dig i nærheden af Kødbyen, eller bare gerne vil opleve Københavns svar på meat pakking district, så er Paté Paté et glimrende sted at spise! Tjek hjemmesiden her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar