fredag den 14. september 2012

Luxury breakfast in the sun

Øv, det er blevet efterår! Det regner, blæser og er bare gråt... Hvad skulle det nu til for, nu hvor solen jo skinnede så fint i går? 

Heldigvis nød jeg det mens det varede, også selvom jeg ikke var så voldsomt meget ude! Jeg holdt formiddagen fri, da de sidste par uger har været en anelse hektiske. Og da jeg havde masser af tid, besluttede jeg mig for at forkæle mig selv med en luksus morgenmad og nyde solskinnet udenfor.
Det blev til en banan-ægge-pandekage med nektariner og hindbær (havde ingen friske, så kogte nogle frosne), og en stor portion skyr med nektariner, en masse tørret frugt, mandler og cocao nibs! Vandet peppede jeg op med lime. Hele moletjavsen var hamrende sundt og helt uden sukker (pudser lige glorien), og så mættede det så dejligt... Lækkert! 

Se opskriften på min banan-ægge-pandekage her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar