søndag den 28. april 2013

LA Confidential - part six

"Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see."

Eftersom onsdag gik med bilproblemer, var vi begge helt kvæstede torsdag. Det løste jeg ved at spendere lidt tid ved poolen, efter de basale indkøb i Whole Foods var gjort...
Eftersom vi ikke kan køre nogen steder, så tænkte jeg at jeg ville muntre Alex op med lidt snacks og margaritas (at de er økologiske gør dem endnu sundere) i lejligheden.
I Whole Foods har de færdiglavet guacemole og salsa (jeg tog den hotte, og boy, hvor var den stærk!), som jeg har haft et godt øje til de sidste par dage...
 
Alex har fået denne flaske tequila af en fra bygningen, som ville være venlig en dag. Det var pænt af ham, for den smager ret godt!
Efter snacks og drink smuttede vi på Yard House, som ligger i samme kompleks som vi bor i - dvs. vi skulle lige rundt om hjørnet. Yard House er en sportsbar, hvorfor der er TV overalt (det lader til at være fælles for de fleste barer).
 De første Margaritas blev bestilt
 Og Alex er glad
Inden turen til LA havde jeg besluttet mig for at jeg skulle have hot wings på et eller andet tidspunkt på denne tur. Det blev i aften!
De smagte dejligt! Egentligt måtte de godt have været lidt stærkere - I like'em hot!
Til hovedret valgte jeg bbq ribs, der kom med noget klam majssuppe og bønnesuppe (aner ikke helt hvad det var, men skubbe det laaaangt væk fra mit kød!). Det var nogle gode ribs!
Alex bestilte truffle fries til sin steak sandwich. Truffle fries er åbenbart det helt store i LA, og generelt kan man næsten altid få en ret med trøfler på de "smarte" restauranter... Og jeg må indrømme, at de smager pænt dejligt, selvom det er lidt noget gris at blande fritter og trøfler på den måde - og så helt uden mayo!
Til dessert valgte jeg en Peach Apple Pie med is til. Der var lidt for meget dej i forhold til frugt, men ellers amgte den virkeligt godt!
Efter maden smuttede vi hjem, håbende på at bilen snart ville komme tilbage til os (og at det ikke ville blive for dyrt)...

Stay tuned and remember it is all "Off the record, on the QT, and very hush-hush."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar