onsdag den 15. august 2012

Paddle boats - cph style

I går var M og jeg ude og sejle på søerne i en paddle boat, eller en vandcykel om man vil. Længe har jeg plaget om at vi skulle gøre det, da jeg blev ret tosset med dem på mine rejser i Kina, hvor enhver park med respekt for sig selv har en sø og de fine vandcykler. De er perfekte på en varm sommerdag, da der ofte er køligere og mere luft ude på vandet, og så kan man jo nyde byen fra en lidt anden vinkel end normalt... Og nu er det omsider lykkedes mig at "få lov" igen!

Vi lejede en vandcykel i 1 time for 80 kr hos Kaffesalonen, og så sejlede vi ellers bare rundt på Peblinge og Sortedams søerne.
Det var en fantastisk måde at bruge tiden på, og jeg pønser allerede på at planlægge en mindre picnic som skal indtages på en vandcykel - jeg kan snildt se mig selv sidder der, chik og smart, med lækre hjemmelavede snacks og et glas bobler (riesling eller rose kan naturligvis også gå an)! Så må jeg bare håbe, at vejret holder så længe, ellers er der jo næste år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar