tirsdag den 21. august 2012

Mere sommerhus

Jeg tilbringer så meget tid som muligt i mine forældres sommerhus oppe i Odsherred; her er så smukt og fantastisk, at jeg nærmest aldrig har lyst til at tage hjem igen! Her er en masse billeder fra mine sommerdage deroppe...

Vi ser solnedgang næsten hver dag. Og til det medbringer vi gerne lidt vin og en masse tæpper, så der ikke er en risiko for, at man bliver nødt til at stikke op til huset midt i det hele!
Lille Nessie kan godt blive helt udmattet af at skulle holde øje med alt og alle!
Solen bryder frem igen efter en ordentlig regnbyge
Nessie får naturligvis sin egen stol - ellers nakker hun vores...
Odsherred er ikke verdens største område, og det er nu heller ikke voldsomt kendt for sine fødevarer - måske lige med undtagelse af lammefjorden... Men det er trods alt muligt for dem at samles, gårdbutikker, slagtere m.v., til et marked en gang om året - det såkaldte FIO (Fødevarer I Odsherred). Og det besøgte vi da!
De havde også en masse veteranbiler; jeg ved ikke lige hvad det havde med fødevarer at gøre, men smukke var de.
Aftensnack på nordsiden
Nessie bryder sig ikke rigtigt om at blive friseret - men det skal hun altså!
Bobler i solen, findes der noget smukkere?
Nessie kom til skade i kampen om at holde vejen fri for andre hunde....
Eftermiddagssolen
Luksusmorgenmad!
Det er da meget pænt, ikke!?
Her stod engang en and...
Nessie er virkeligt verdens sjoveste (og mærkeligste) hund. Hun spiser næsten al frugt og grønt - her ses hun i gang med at plukke modne stikkelsbær...
Og når man er i sommerhus skal der læses nogle bøger! Her ses et udvalg af sommerens bøger. Jeg må dog indrømme at jeg ikke er kommet i gang med Suzanne Brøgger endnu...
Og vi spiser også en hel del deroppe!
Tager lige en solnedgang mere...
Elsker haven deroppe, da den altid er så farverig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar