fredag den 15. juni 2012

Fredags nummer

Rent principielt har vi nu sommer her i DK - det er så bare ikke helt i overensstemmelse med de der temperaturer omkring 15-20 grader (på de virkeligt varme dage)... Så de 3 S'er, shorts, sandaler og solcream, er gemt af vejen igen indtil sommeren beslutter sig for at komme på et visit igen. Og denne gang må det meget gerne være et længere visit!

Så for at holde humøret oppe har jeg lige genfundet Flødeklinikken - de skal i øvrigt spille på Nemoland på søndag, så skal du ikke se kamp vil jeg varmt anbefale at smutte forbi!

Nummeret her passer desværre lidt for godt til mit humør de sidste dage, men mon ikke lidt sol og sommer vil få mit humør i top igen? Indtil da vil jeg spille lidt musik og og hoppe ud og spise lidt sushi med gode venner...

Det var egentligt Nille, der introducerede mig til dem sidste sommer. Faktisk spillede Nille "Piger med pistoler" så ofte, at det er det nummer som jeg bedst kan huske fra sidste sommer...

Hvilket nummer minder dig om sidste sommer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar