onsdag den 5. februar 2014

Min modeuge i billeder

Jeg arbejder på et pr bureau, og som alle andre i den branche, så havde vi pænt travlt her i sidste uge. Jeg vil ikke lave et langt indlæg om alt hvad vi lavede, men tænkte at I da ikke skulle snydes for en billedkavalkade fra Instagram

På vej til arbejde iført fornuftige sko (det var en laaaaaang dag) og nyt tøj
Til pressekonference på Rådhuset
Margrethe Vestager havde en god pointe: "Give a girl the right shoes and she can conquer the world" (citat: Marilyn Monroe), hvilket man jo kun kan give hende ret i!
Loftet inde på rådhuset var simpelthen så flot
Selfie på vej til show - samtidig med at der koordineres møder
Mit outfit til Edith & Ellas show
Chefen og jeg til Stylista.dk Launch Party - man kan ikke sige nej til photobooths!
Lækkerier fra ReTREAT til arrangement for MarMar Copenhagen
Udstilling i Gallery
Prøver fine ringe fra Zöl
Efter reception stod den på middag med fætter og kusine der hhv. har afleveret BA-opgave og er blevet BA, sammen med de gamle på PatéPaté
Lidt blæksprutte med kapers og parmesan i smørsovs (comfort food)
Delebøf til hovedret - eller dvs. at Magnus spiste stort set det hele
Til dessert fik jeg en pavlova-lignende sag med bær
Morgenmaden på CIFF kids
Bizar men fantastisk flot udstilling på CIFF. Den der blå farve gør mig helt kulret
Forbi Edith & Ella for at se nærmere på de ting jeg havde forelsket mig i til showet. Den sorte kjole har en dyb udskæring i ryggen og er så smuk
Jakken er så meget for meget, at den er fed (kender I ikke det!?)
Fedt nyt mærke der hedder This is Lily. 
CIFF Kids bød på burgere i ministørrelse
Klar til at gå ud og spise
Men inden da skulle der arbejdes list (med vin)
Masser af KØD hos Retour Steak! #dødvedkød
Klar til den sidste dag på messen

Mmmm masser af kage....
Og det var det for denne gang!
Mit ekstraordinært fashionable tøj efter 4 lange dage - loafers, joggingbukser, kashmirsokker og bluse (der er i det mindste lidt glimmer i den)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar