onsdag den 27. juni 2012

Ønskeliste

På alle (eller stort set alle) mine sociale profiler kalder jeg mig social medie nørd (og ekspert), og jeg må med gru tilstå at jeg først nu har opdaget polyvore. Det er en side hvor man kan sammensætte outfits, lave mockups af modeserier og mange andre fantastiske ting - alt i alt er det en fashionistas drøm at lege med den side! Så hvis du har en lille moderedaktør gemt i maven, så vil jeg varmt anbefale at du tjekker den ud.

Her har du mit første forsøg på at lave et "set", som de kalder det på polyvore - jeg har valgt at lave en ønskeliste med nogle af de items jeg virkeligt, virkeligt ELSKER og ville ønske at jeg havde råd til at købe...

Wishlist

See by Chloé t shirt, $237
Rick Owens leather jacket, €1.950
Helmut Lang super skinny jeans, $168
Miu Miu high heel pumps, £400
Chanel black shoulder bag
Mulberry handbag, $1,500
Zadig Voltaire stainless steel jewelry, $114
Zadig Voltaire cuff jewelry, £1,240
Yves Saint Laurent glass jewelry, $290
Alexander mcqueen jewelry, £255
Zadig Voltaire feather necklace, £185
Hvis mit forsøg har inspireret dig til at gøre det samme eller hvis du bare gerne vil se hvad jeg ellers kommer til at finde på i fremtiden, så følg mig her (Don't think, just do it!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar