onsdag den 22. februar 2012

A sense of spring

Der er nu ikke noget som blomster som kan give en følelsen af forår, og derfor er lejligheden nu proppet med blomster i farverige vaser...
Den blå vase er fra Ikea (Cylinder) - 3 vaser for 99kr.

Endnu en vase fra Ikea (Livat) - man får de 3 cylindre for 25kr.

Min vindueskam i tv-stuen.
Figuren tv er fra Bejing, kunstområdet 798 (ca. 500kr.), billeder af min far, små fyrfadskrukker fra L'Occitane (tidl. cremekrukker) og oliventræ i urtepotteskjuler fra Ikea (kan ikke finde prisen længere)...
Forleden var jeg forbi Irma og de havde jordbær på tilbud, hvilket jeg ikke kunne modstå - tænkte at de nok ikke smagte af noget, men til min store overraskelse var de faktisk udemærket! Normalt prøver jeg at holde mig til årstidens frugt/grønt, men trængte bare sådan til at lade som om at sommeren var på vej....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar