tirsdag den 21. februar 2012

Arv

Jeg har efterhånden en del arvestykker - primært fra min fars familie - men en af favoritterne er denne fantastiske rejsekuffert! Den er fra min farmor, og da jeg fik den lå der bl.a. de fineste hvide skindhandsker (lange og korte), ridesporer (fra min farfar) og en natkjole. Jeg har beholdt de fleste af tingene, da jeg ikke har så mange andre minder om dem...
Man kan endda se familiens initialer på toppen (på siden er der rester af rejsemærker), og siden der står II må der jo have været en I'er - gad vide hvor den er i dag..?



I dag bliver den brugt til opbevaring af mine kjoler som hænger på rad og række, tørklæder og så til noget så usexet som håndklæder, duge og servietter...


Bøjlen til venstre (den af træ) er den eneste bøjle der var tilbage da jeg fandt kufferten. Den er ret praktisk da der kan hænge en del på den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar