tirsdag den 14. februar 2012

Ryan, will you be my Valentine?

I dag er det efter sigende hjerternes fest, og verden over venter piger i spænding på hvad deres udkårne finder på af romantiske planer - gerne planer der overgår alle andres! På den anden side af kønshegnet - gætter jeg på - er der mindst lige så mange mænd, som er gået eller er ved at gå i panik over selvsamme planer....

Personligt er jeg ikke til Valentines Day. Jeg synes, det er en anelse uromantisk at skulle "tvinges" til at være romantisk. For mig er det lidt ligesom jul, hvor familier tvinges til at hygge sig - også selvom de måske i virkeligheden ikke bryder sig om hinanden, hvis de ikke decideret hader hinanden (dette er IKKE en personlig erfaring, da jeg holder af min familie og rent faktisk hygger mig med dem). Men hvorfor er det så, at alle absolut skal "fejre" denne dag? Udover det realistiske (og uromantiske) svar, at det er blomsterhandlernes påfund, så må jeg være dig/jer svar skyldig! Jeg vil i hvert fald bruge min aften i Ryan Goslings selskab med Drive - der er nu ikke noget som meningsløs vold og en lækker mand på en grå tirsdag....

Måske sniger The Notebook sig ind senere på aftenen - lidt romantiker er man vel altid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar