torsdag den 9. februar 2012

Mens vi venter (på foråret)

Nu hvor vejret har besluttet sig for at lege vinter (guderne må vide hvorfor!????), længes jeg efter foråret med dets spæde farver og forsigtige varme.

For at hjælpe humøret på vej har jeg fundet make-up som allerede kan bruges nu, men som helt sikkert skal bruges når foråret omsider melder sin komme

Chanel kan om nogen lave neglelak og deres farver er altid ekstremt hypede - til grænsen af det absurde - men da jeg er en fan af deres farver hopper jeg (ligesom alle andre) i med begge ben... Og denne gang er ingen undtagelse

Denne smukke lyserøde udgave skal pryde mine negle lige så snart jeg får lidt farve.

Mit beskedne udvalg af Chanels neglelak (favoritten Rouge Noir gemmer sig).
Der er nogen som mener at jeg har for mange, men er naturligvis ikke enig!

Denne vidunderlige duft fik jeg af mine (ekstra) "mødre" i kandidatgave.
Jeg er ikke til de fimsede blomsterdufte, men denne er trods navnet allerede blevet en favorit!
Nu hvor det (forhåbentligt) bliver varmere bruger jeg ikke lige så meget make-up og derfor skal huden passes og plejes.
Denne maske fra REN (275 kr) er helt fantastisk - huden bliver netop helt glat og dermed super nem at lægge make-up på!

Lige inden jul fik jeg omsider købt en rød læbestift (alle - og jeg mener alle - burde eje en ligesom en LBD).
Denne er fra FACE of Stockholm
Læbestift: 22 dollar
Lipliner: 17 dollar
(kunne ikke finde de danske priser)

Sådan ser den ud når den kommer på.
Personligt synes jeg at mine læber får dejligt meget Lana Del Ray-fylde - eller noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar