lørdag den 18. februar 2012

Hygge

Når vi (danskerne) og udenlanske guides beskriver Danmark og danskerne kommer ordet/begrebet hygge altid på banen - men hvad er det? Jeg tror, at der er mindst lige så mange svar som der er danskere! For mig er hygge mange ting - det kan være at være sammen/spise/drikke med dem man holder af, læse en god bog eller et godt magasin, se tv/film, gå en tur og meget andet... Og nu hvor det er så mørkt og koldt udenfor, så synes jeg, det er vigtigt at sørge for noget hjemlig hygge!

Det kan man fx gøre ved at lave en spilaften - og hjemme hos mig gøres det bedst og helst med en flaske bobler!
Bezzervizzer er faktisk meget sjovt og hyggeligt - især når man vinder...
Eller man kan invitere en god veninde på middag! For en gang skyld gad jeg ikke lave mad, men når man har Cofoco lige rundt om hjørnet gør det ikke så meget...

Så kom maden...

Vi sluttede af med lækre oste fra London
 Men det behøver ikke at være så svært - man kan også bare lave en virkelig god kop kaffe til sig selv! Her ses min fancy italienske espressomaskine, en elektrisk udgave, der laver virkelig god kaffe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar