fredag den 17. februar 2012

Overspringshandlinger

Jeg er omsider blevet cand.comm. med et 12-tal, men jobbene hænger desværre ikke på træerne. Så for at bruge tiden på noget fornuftigt skriver jeg jobansøgninger (krydser fingre for at jeg hører noget positivt snart!) og taler med mit netværk. Det er til tider meget frustrerende at man efter x-antal års studie ikke kan få lov til at bruge sin uddannelse til noget, og det er her at overspringshandlingerne kommer ind i billedet; det er trods alt begrænset hvor man ansøgninger man kan skrive hver dag! Overspringshandilnger er en kunstform, og mine favoritter er bl.a. at gå tur med gode venner, se film/tv og læse magasiner - så kan jeg jo håbe på at telefonen ringer imens...

Gåtur med veninderne, Erika og Pernille, en smuk vinterdag. 
Vi snakker om alt på de ture, så bagefter er man klar i hovedet og klar på at tage fat om de problemer der nu engang er i hverdagen, hvad enten det er jobsøgning, kærlighed - eller mangel på samme, familie og alt muligt andet!
Gastro er efter min mening det bedste danske madmagasin!
Jeg elsker at skimme de smukke billeder, læse de gode artikler og få inspiration til alt fra rejser til madlavning.

Selvom man ingen penge har til at shoppe for er det stadigvæk skønt at læse modemagasiner - selv bare for inspirationens skyld! Man kan næsten altid finde noget i klædeskabet som man kan style på en anden/ny måde, og på den måde stadigvæk være "med"... Men må indrømme at jeg finder det en anelse frustrerende for der er så mange fine ting, som bare ville være perfekte (intet mindre!) til mig, men må vente på at jeg får et job inden jeg kan shoppe igennem - eller på at jeg skal rejse med mine forældre igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar