tirsdag den 24. marts 2015

Middag på Prinsessen, London

Efter at have trasket rundt og været på farten hele dagen, magtede vi ikke at bevæge os alt for langt efter aftensmaden. Heldigvis ligger der en udemærket gastropub lige rundt om hjørnet fra hotellet - Princess of Shoreditch!

På førstesalen ligger deres "rigtige" restaurant og i stueplan er der pub og pubmad. Jeg har ikke været på restauranten (endnu), men har prøvet pubben før. Maden er enkel, solid og lidt grov i det. Man kan vist godt bestille bord i pubben (det kunne man ikke sidst), men ellers stiller man sig bare i baren indtil et bord bliver ledigt - så kan man jo passende lige klemme et par drinks ned i mellemtiden!

Vi fik bord ret hurtigt (efter ca. 15 minutter) - desværre er der ret koldt derinde, og jeg er hamrende følsom overfor træk og kulde, så jeg er pakket enormt godt ind. 
Til forret delte vi en omgang charcuteri med lækre stykker af gris i tynde skiver
Min smukke mor
Til hovedret valgte vi begge burgers
Og Fuck.hvor.var.de.gode!!!! De var beskidte, saftige og proppet med smeltet ost! Fritterne var i øvrigt de bedste jeg har fået i England (de laver bare virkeligt dårlige fritter i det land!). Og dem SKAL man spise med mayo - alle der siger og gør andet er ikke rigtigt kloge! Og med dem mener jeg, min mor...
Efter jeg havde taget action billeder af min mor, der kaster sig over burgeren hævnede hun sig
Efter den omgang kunne vi ikke klemme dessert ned, så vi valgte at nappe en ost til deling i stedet.
Portionen var ikke gigantisk, men lige tilpas for os.

Princess of Shoreditch er en virkelig skøn pub - stemningen er helt fantastisk, maden er god og betjeningen venlig, hjælpsom og søde. Du kan læse mere om dem her! Har du en skarp hukommelse, så kan du måske huske, at jeg har nævnt dem tidligere er på bloggen - det indlæg kan du se her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar