tirsdag den 11. juni 2013

Gatsby og pause


Her i weekenden var der fart over feltet, og derfor vidste jeg på forhånd, at jeg også ville trænge til en pause. Her er min instagram udgave af festlighederne.

Først holdt min roomie Gatsby-fest. Derfor hoppede jeg i min Cacharel-kjole, Just Cavalli sko, perlekæde og glimmer!
Jeg fik desværre ikke taget et billede af hele outfittet, men det her må kunne gøre det!

Festen var fantastisk, og selv pladespilleren blev taget i brug!
Her er det den knap så 20'er agtige Prince, som der bliver fyret op for!

Der blev danset hele natten, så jeg var godt træt dagen efter.

Dagen efter stod den på kandidatfest hos min veninde. Jeg kastede i al fart en kjole over hovedet og nappede min weekendtaske med.

Efter festen blev jeg hentet af min mor, og vi smuttede op i Krogen.

Som altid fik Nessie og jeg hygget godt og grundigt.
Her stod den også på tv-dinner 
Og så blev jeg lidt træt...
Dagen efter startede med at være lidt gråt, men så kom solen frem - desværre skulle vi tilbage til byen, så der skulle gøres rent. Det var Nessie pænt utilfreds med
Men (klinisk) rent blev der, bilen blev pakket og vi kørte derud af.

Vi valgte at tage en smukkere rute, der godt nok tager en del længere tid, men til gengæld er der en hel del mindre trafik. Og så betyder det også at man kommer forbi Munkholmbroen. Og når man kører forbi der, så skal man (det siger min mor altså) stoppe, købe en is og nyde omgivelser. Så det gjorde vi.

Jeg kunne ikke finde en mindre is
Da isen var spist (og halvdelen smeltet udover det hele), kunne vi fortsætte hjem. Undervejs blev vi også enige om, at vi da skulle have sushi til aftensmad. Og sådan blev det!
Der var lige nok
Vi bestilte fra vores ynglings sushisted, Hings. Desværre (eller måske det er heldigvis) ligger de kun på Vesterbro, så jeg får det ikke så tit.

Bagefter nappede vi lige nogle lækre jordbær, som vi havde medbragt oppe fra landet. YUM!
Det var så min weekend, hvordan var jeres?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar