onsdag den 24. april 2013

LA Confidential - part three

"Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see."

Dag 4 i LA stod på shopping på Rodeo Drive, Robertson Blvd og Melrose Ave.! 
Alex og jeg er begge (selv-)erklærede shopaholics, og kan sagtens bruge dagevis på at shoppe. Men nu har vi altså sat en kvote på, for ellers går vi bankerot - og hvor sjovt er det lige!?
Men uden mad, så dur vi ikke! Alex tog mig på The Cheesecake Factory på N Beverly Dr, der åbenbart er endnu en LA klassiker på madfronten!
Da alt er stort i Gud eget land, så tog vi hver en forret. Og det var mere end rigeligt!
Jeg hoppede på Roadside Sliders med hele svineret
De små sataner var ret gode - især da jeg begyndte at proppe ranch dressing, pickles og kål i dem! Fritterne var faktisk overraskende gode, omend de manglede en del salt, og dressingen var Ranch Dressing (Alex valgte den).

Alex valgte noget mere fornuftigt, nemlig deres Firecracker Salmon, som hun var stærkt tilfreds med!

Til dessert valgte vi at dele et stykke cheesecake (det er kollosale stykker!) af varianten Ultimate Red Velvet Cake Chessecake.
Behøver jeg at sige, at den var pænt god? 

Nå, men vi var jo ikke kommet til bydelen for at spise (eller ikke kun derfor)
 Did anyone say shopping? I think they did!
Holder lige pause i et prøverum. Og overvejer stadig om jeg skal købe de shorts der hænger bagved!?
I al vores iver glemte vi at tage billeder i løbet af dagen, men så kom vi i tanke om det igen...
Her ses Melrose Ave. i aftenlyset
 Mig foran LBC (little black car) med mine sprit nye Marc by Marc Jacobs solbriller (dem finder du i øvrigt her)
På vejen hjem passerede vi lige Paramount Pictures...
Stay tuned and remember it is all "Off the record, on the QT, and very hush-hush."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar