fredag den 5. april 2013

Hamburg Easter Edition, Day 4

Eftersom det var sidste dag i Hamborg, så blev søndag morgen brugt på at pakke. Jeg begriber ikke hvorfor min taske vejede SÅ meget mere end da jeg ankom!?

Efter at have hoppet på tasken for at kunne lukke den og bilen var proppet, skulle vi ud og have morgenmad. Vi valgte Bedford igen (ligesom i går). Da vi ikke vidste, hvornår vi skulle spise igen - og vi da slet ikke gad at spise det båden kunne tilbyde os, så tog vi en kæmpe morgenmad.
Søndag i Hamborg er virkeligt dødt, så vi besluttede os for at køre hjem så hurtigt som muligt. Gætter på, at det var derfor, at solen omsider besluttede sig for at dukke op....
Men vi hoppede ind i bilen og spurtede hjemad. Og utroligt nok var vi hjemme foran min hoveddør 5 timer efter vi kørte fra Hamborg. Min mor kører pænt hurtigt.

Jeg er gentagne gange blevet bedt om links til Hamborg, så nu har jeg lovet at lave et indlæg med alle links samlet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar