lørdag den 27. april 2013

LA Confidential - part four


"Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see."

Dag 5 for mit vedkommende på indkøb, afslapning i solen og tilberedelse af middag! Men først beundrede jeg lige mit rov fra shoppingturen dagen før
Men jeg skulle jo ud og foragere. Jeg smuttede ned til Whole Foods (I died and came to food heaven!), som er et organic supermarked. 
På vejen hjem smuttede jeg forbi Starbucks og hentede mig en Espresso Frappechino, så jeg både kunne få mit kaffefix samt blive kølet ned. Smart ikke!? På vejen kommer man forbi denne fine bygning, der er Pasadenas Konferencecenter, der ligger i vores "baghave" (lige bagved vores lejlighed)
Her er mine indkøb - kan jo ikke begrænse mig...
Og så hen til poolen!
Havde medbragt de mest nødvendige ting...
Og så var det tid til at lave lidt mad. Jeg lavede tun med en ricotta-creme fraiche-wasabi dressing. Desværre var tunen tør (?) og sej. Men ellers smagte det godt!
Næste dag stod den på lidt shopping (igen) - fandt bl.a. lidt i American Apparel. Jeg laver et indlæg senere med mine tøjindkøb...
Her ses Colorado Blvd.
Og en af sidegaderne
Var også lige forbi Le Pain Quotidien og få en skål kaffe - det gjorde godt!
Om aftenen var vi til træning (denne gang blev jeg lokket med Hot Pot), der heldigvis var nemmere at følge med i end den sidste...
Bagefter tog vi på Jazz Cat Restaurant (121 E. Valley Blvd.) for at få Hot Pot.
Hot Pot er en slags asiatisk fondue, hvor man smider kød og grønsager i en slags bouillon eller lign. Det kan smage helt fantastisk, og jeg fik øjnene op for denne gudespise for en del år siden, da jeg var i Chongqing (Kina) med min mor. 
Jeg bestilte en spicy chinese herbal i en mild udgave, da tjeneren mente at den ville være for stærk i den normale. Desværre var den alt for mild, men heldigvis var er masser af chili på bordet, som jeg møjede på til Alex' store forundring (spiste stort set det hele af bøttens indhold).
Stay tuned and remember it is all "Off the record, on the QT, and very hush-hush."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar