mandag den 11. marts 2013

Nyt hår!

Forleden var jeg til dulleaften! Eller min mor, Nille og jeg skulle have ordnet hår. Og heldigvis kender jeg en frisør, der gerne laver det til en aften (eller dag om man vil); Frisör Nick Svensson.

Nick er ikke verdens hurtigste frisør, men til gengæld er han dygtig og hamrende sød, og der er hyggeligt! Derudover er det ikke så dyrt som mange andre steder i byen, han serverer vin (meget vigtig plus faktor!), og sidst men ikke mindst, så er det bare dejligt at gøre luksus til noget man deler med andre!

Jeg var første kvinde i stolen, og Nick lavede denne blanding (?) til mit hår! Blev lidt utryg ved den blå farve... Men blond, det blev jeg!
Nick besluttede, at der skulle striber til, så han gik i gang med det langsommelige arbejde det er at farve mit hår
Det kan godt være at mit hår er tyndt, men der er virkeligt meget af det!

Her er det "færdige" look! Overvejer lidt om det skal blive permanent!? Min mor syntes i hvert fald, at det var fantastisk (sjovt)!
Så var det Nilles tur!
Jeg må indrømme, at jeg var dybt misundelig på hendes alienhat af sølvpapir!

Og så må vi ikke glemme, at Sticks'n'Sushi ligger lige rundt om hjørnet, så vi fik masser (MASSER!) af sushi!
Det betød en lille pause i arbejdet. Og på det tidspunkt havde jeg fået en hårkur i, som kunne virke mens jeg spiste.
Efter maden gik jeg lidt kold, så derfor er der næsten ingen billeder efter det. Jeg kunne dog lige overskue at tage et billede lige da jeg så mit nye hår vådt...
Det er meget lyst! Jeg har i øvrigt også fået farvet mine bryn og vipper - en nødvendighed når de som mine er usynlige.
Her ses den tørre udgave!
Er faktisk lidt utryg over, at Nille sidder i bagbrunden og griner - er det mon af mig?

Jeg er generelt ikke god til at få farvet mit hår, og jeg skal atid bruge et par dage (en uge mindst) til at vænne mig til det nye look. Og det gælder også denne gang. Det er faktisk første gang, at Nick har fået lov til at farve mit hår, og skal lige vænne mig til den måde han gør det på. Eller sagt på en anden måde, så er farven en hel del andeledes end den min gamle frisør altid gav mig (jeg er et vanedyr, I know!).

Her ses resultatet for første gang efter hårvask
Kunne du også godt tænke dig at have en dulle-/mandeaften eller bare blive klippet hos Nick, så tjek hans hjemmeside ud her: Frisör Nick Svensson.
Lokalerne er i øvrigt også et galleri, så du kan nyde kunst mens du sidder i stolen!

Link til Sticks'n'Sushi finder du her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar