mandag den 18. marts 2013

The D is silent!

Jeg elsker Tarantinos film. Bum! Mere er der vel ikke at sige om det!?
Men jo. Det er der, for jeg kan jo ikke lade være med at sige noget, og jeg har lige set Django. 

Det er en fed, fed, FED film! Men det er også en hård film. Og her mener jeg ikke, at der er en masse vold og blod(for det er der altid i Tarantinos film), men derimod, at der i Django gøres op med en grum fortid som de fleste i virkeligheden helst bare vil glemme.

Og som altid har Tarantino sammensat et fantastisk soundtrack, hvor især dette nummer har sat sig fast!

Hvis du som jeg er bosat i København, så tag et smut i Empire og se den! Empire er efter min mening den bedste og den hyggeligste biograf i byen! Plus de har benplads på bagerste række til mine lange stænger - vigtigt!

Tjek programmet her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar