onsdag den 14. marts 2012

Trip down memory lane

I går var jeg til begravelse for min venindes far, og det bragte en masse minder frem. Min egen far døde for 5 1/2 år siden, og der går ikke en dag, hvor jeg ikke tænker på ham! Men i går var han mere "til stede" end normalt. Det smerter mig så meget når jeg ser venner skulle gennemgå det tab det er at miste en forælder - tror ikke at det er nemt uanset hvor gammel man er, men når det er alt for tidligt som i dette tilfælde (og mit eget) er det alligevel noget andet. Der er så meget de vil gå glip af, og som man så gerne ville have delt med dem...

Men når jeg hører denne sang føler jeg at min far er hos mig - bare for et lille stykke tid!

Jeg elsker i øvrigt Roisin Murphy - hun er så cool!!!! Håber virkeligt at hun snart udgiver noget igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar