torsdag den 8. marts 2012

Øl og Monrad & Rislund

Jeg er nærmest vokset op med Monrad&Rislund - eller vi hørte meget ofte cd'erne i min barndom. Og selvom at det efterhånden er noget tid siden vi sidst satte en af dem på, kan vi (min tossede familie) stadigvæk komme med et par citater. Udenforstående kigger ofte mærkeligt på os når det sker - måske det har noget at gøre med at det kun er os der griner af det...? 

Nå, men tilbage til sagens kerne! Stor var min glæde da jeg i Brugsen opdagede at der er kommet Monrad&Rislund øl, eller som de kalder Pladderballebryghus, med mærkelige navne - et trip down memory lane! De kan varmt anbefales, og her er to eksempler på dem (er fan af Påskelammer, dels pga navnet og dels pga smagen!)!

Påskelammer - Højtidens kærligste gok

Kalapøjser - Lige til at drikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar