søndag den 1. juni 2014

Ka' de li østers!? Paris

At vågne op i Paris er en af mine favoritoplevelser. At vågne op i "egen" lejlighed med gårdhave samt morgenmad frisk indkøbt - tja, det er sgu meget rart!
Jeg er også fan af brød med bacon i!
Efter morgenmaden skulle min mor lige arbejde på en opgave, min stedfar på en sag - og jeg havde tid til at læse dulleblad og drikke espresso
Så fik jeg dem ud af døren!
Kjole fra Moss Copenhagen / Sko fra Repetto / Cardigan fra Månestråle / Taske fra Noir Desire

Op på cyklen og hen til madame med den gode kaffe på Cour Damoye - super hyggelig passage!
Min stedfar havde erklæret, at han ville have østers - vi var ikke uenige, så vi tog til latinerkvarteret for at tage på Huiterie Régis
Det er et lille bitte sted - til gengæld er der proppet masser af borde og stole ind. Vinudvalget er ganske glimrende, og man SKAL have et dusin per person - I like!
Så skulle der drikkes vin
Og kværnes østers

Og lidt ost
Og æbletærte
Hvis du er den type der får en træng ti østers i ny og næ - og hvem får dog ikke det!? - så kan jeg varmt anbefale Régis! Man sidder en anelse klemt ved lidt for store borde, der er klemt og sikkert også travlt, men humøret er højt og østersene er virkeligt gode!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar