mandag den 6. januar 2014

Tak for et fantastisk 2013!

Kære læsere,

Der er igen gået endnu et år, og vi er allerede godt i gang med det næste. Jeg fejrede det forløbne år sammen med min dejlige M og hans venner, og sammen hilste vi det nye år velkommen! 

2013 har om noget stået i rejsernes tegn (og madens naturligvis)! Jeg har rejst en del rundt i Tyskland, besøgt min bedste veninde i Los Angeles, besøgte en anden veninde i Stockholm, var på opdagelse i Istanbul med M, var i Sønderborg (hele 2 gange!!!!) for første gang i hvad der må være 15 år, og så har jeg været i Paris over 2 omgange. Men det var også året, hvor jeg begyndte at pendle mellem Aalborg og København - og selvom det da er en dejlig (provins)by, så er det altså ikke Nordens svar på Paris, som nogle påstår (hvor får de dog fra). Så jeg vil påstå, at jeg og Kastrup Lufthavn har lært hinanden godt at kende gennem især de sidste 6 måneder!

2013 var også året, hvor jeg var overbevist om, at jeg ville få et voksenjob, hvor jeg ville få lov til at vise hvad jeg kan. Det blev til en del praktikker, hvor jeg mødte en masse dejlige mennesker - desværre blev det ikke til et voksenjob i denne omgang. 

Derudover har jeg spist, grædt, drukket, festet, fejret, grinet, fjollet og alt muligt andet til den helt store guldmedalje sammen med de utroligt dejlige mennesker, som jeg er så umådeligt heldig at kende!

Jeg tvivler på, at 2013 kan slås på rejsefronten, men mon ikke at 2014 også bliver et helt fantastisk år?

Jeg har samlet en "lille" billedkavalkade med nogle af alle de ting jeg oplevede i årets løb:

Startede året med at være alt for frisk oppe i Krogen
Madlavningskursus med min mor, søster og svigerinde hos Meyers Madhus
På vej til Sønderborg for at sige farvel til min biologiske morfar
Shopping i Malmø
Første tur til Hamborg
Hyggede mig med denne lille charmør (Richard)
Første tur til Paris
Årets nok mest triste nyhed på madfronten - Melée skiftede ejere! Her ses mine favoritter fra restauranten 
Los Angeles hvor jeg besøgte min bedste venidne Alexandra - er hun ikke bare smuk!?
Forår i København (det bedste!!!!)
 
I stockholm med M for at besøge tossen her (hende med vinglasset)
DISTORTION!!!!!!!!
Vintur til Mosel med de gamle - så fedt at drikke så meget riesling!
 
Sommer i København (kan bestemt også være det bedste!)
Sommer i Krogen (absolut heller ikke værst!)
 
Min veninde Nanna blev gift - så smuk hun er!
Hygge med venner!
  
Fantastisk sommerballet!
Og så kom Aalborg ;)
Madlavningskursus (igen)
Min mors fødselsdag fejrede vi på Dragsholm slot
Så besøgte vi MULD for første gang
Jeg fejrede min fødselsdag i fantastiske Paris
 
 
Og så holdt jeg også fødselsdag hjemme med kaffe og kage en masse
Var på opdagelse i Istanbul med M, hvor vi nød den sidste varme inden vinteren
Min fætter fik sig (endnu) en søn - søde, lille Hugo
Og så var der middage med alle de skønne mennesker jeg har omkring mig
Og et par omgange med nyt hår (her det sidste)
Og så var der alle praktikpladserne - den sidste var især kendetegnet af kage i spandevis samt fest og farver med skønne damer
 
Lige inden jul nåede vi igen forbi Hamborg - med julemarked, currywurst og ballet
Og så tilbragte jeg en del timer i indenrigsterminalen

Til sidst vil jeg gerne sige tak fordi I læser med - hvem I nu end er! Jeg håber at jeres nytår var fantastisk, og jeg glæder mig allerede til at dele 2014 med jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar