mandag den 2. juli 2012

Danish summer - the summer that never comes...?

Den danske sommer har ikke indfundet sig endnu, og jeg begynder seriøst at tvivle på om den overhovedet vil dukke op!? (Please kære vejrguder! Vi beder pænt om bare et par uger - og så brokker vi os næsten ikke resten af den såkaldte sommer!)

Hvis der ikke snart sker noget, så bliver jeg nødt til at gå ud og trøsteshoppe nogle af disse fantastiske, klassiske og utroligt smukke items. Desværre har jeg i forvejen en lidt for god grund til at ty til denne ældgamle, men meget virksomme metode til at blive gladere igen, om end bare for en tid... Kald mig bare materialistisk og overfladisk (jeg vil tage det som et kompliment!), men man skal ikke kimse af materiel lykke! Ofte varer den længere end så megen anden lykke...
Danish summer
Carven twist dress, $306
Alexander Wang scoop neck shirt, $30
Burberry, £709
Helmut Lang leather pants, $840
Christian Louboutin high heel pumps, $625
Repetto leather shoes, $265
Mulberry black leather handbag, $2,215
Burberry umbrella, $295
Ray-Ban wayfare sunglasses, $155
Lancôme waterproof makeup, £21
MAC Cosmetics lip care, £11
Chanel nail polish, $26
Luigi Bormioli Michelangelo Champagne Flute, Set of 4, $35

Og mens jeg venter på at vejret bliver bedre, og det samme med mit humør, kører Rihanna i baggrunden og selvmedlidenheden får frit løb

Hvilke tricks benytter du dig af når livet (og/eller vejret) er dumt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar