fredag den 23. august 2013

Brunch date på Granola

I går havde jeg en date, som jeg havde set frem til længe! Det var med min smukke veninde AK! Vi mødtes på Granola, som ligger på Værnedamsvej (eller som vi kalder den, Værnemagervej). Granola er en lille café, der er meget populær på grund af måske især deres brunch, men også for den hyggelige retrostemning.

Efter den indledende snak og første kaffe, besluttede vi os for hvad vi skulle have at spise. AK valgte deres yoghurt med frugt og müsli
Jeg var mere grådig (og sulten), så jeg nuppede en croque monsieur og lidt frugt (man skal jo spise lidt sundt en gang i mellem)
Over maden fik så lige vendt verdensituationen - den slags skal jo gøre med jævne mellemrum - og så var det tid til endnu en kaffe (man kan ikke drikke for meget kaffe)...

Det var så skønt at se AK og få snakket igennem inden arbejdet og andre aftaler kaldte - men mere om det i morgen!

Maden er ret god og der er forholdsvis rimelige priser! Du kan spise alt fra morgenmad til aftensmad derinde - så tjek deres facebookside (for de har ikke en hjemmeside så vidt jeg ved) her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar