tirsdag den 1. januar 2013

Fraklips og billedkavalkade fra Nytårsaften i Krogen

Dette bliver nærmest kun et billedeindlæg, for Erika var fotoansvarlig for maden. Når jeg får dem af hende, så skal jeg nok komme med et mere detaljeret indlæg om maden :)

Jeg havde besluttet, at nytåret skulle fejres sammen med de gamle oppe i Krogen, og Erika (fra bloggen Tryck på min rygg) kom og legede med os! 
Mor og jeg gik amok i Brugsens udvalg af nytårshatte
Man skal jo passe godt på sit outfit når man laver mad, og her ses et pragteksempel på, hvordan man gør det med stil!
Østers er virkeligt et hit, og 5 dusin blev det til på denne aften!
 
Erika var i hvert fald glad
 Erika og Nessie pyntede sig fint op! Ok indrømmet, Nessie var ikke lige så glad for det som Erika
Erika var iført den smukkeste kjole som hun havde fundet i sin farmors gemmer (og ja, jeg er meget misundelig!)
Min kjole fra Cacharel er ikke helt ny længere, og skoene fra Just Cavalli er heller ikke så nye...  
Pimp my whine!
 Erika nappede min stedfars hat
Jeg havde ansvaret for desserten, og jeg havde valgt at lave cirtonfromage med blåbærcreme og lakridsmarengs samt chokoladefondanter med blåbærkompot og creme fraiche - det blev pænt godt!
Der blev tyndet ud i lageret i løbet af aftenen
Så gjorde vi klar til at hoppe ind i det nye år
Jeg synes at der var lige lovligt lavloftet, så måtte tage hatten af og skyde ryg for at kunne være der
Nessie er også SÅ klar!
Kloge ord fra knallerterne
Min salige far sagde altid, at man skulle rejse sig ved det træ, man er faldet ved, så vi drak bobler til morgenmaden!
Efter morgenmaden gik vi en tur i det dejlige vejr
Jakken er fra Zara, og er pt på udsalg til 899
Jeg var en anelse overfrisk
Turen gik op til den lokale mølle
Det har været en af de hyggeligste nytårsaftener længe, og maden var naturligvis helt fantastisk (min mor og jeg gik vist lidt amok)! Og så var det så skønt at Erika ville holde det sammen med os, og agere tolk for de andre svenskere i selskabet!

Jeg håber at I alle havde en fantastisk aften, og jeg ønsker Jer et godt nytår!

Hvad fik I aftenen til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar