torsdag den 3. januar 2013

Tyve-tolv: Året der gak!

Her i dagene omkring nytår begynder jeg, som mange andre, at reflektere over hvad året har budt på af glæde, sorg, overraskelser, oplevelser og så naturligvis mad... For hvad ville mit liv være uden masser og atter masser af mad?

Og sikke meget der er sket!

Mit år startede med, at jeg befandt mig i en form for limbo mellem studerende og færdiguddannet, da jeg ventede på resultatet af mit speciale. Samtidig var mit hoved fyldt med ideer og bekymringer om hvad fremtiden ville bringe af jobmuligheder - hvis overhovedet nogen. Nu er jeg et forholdsvist optimistisk menneske, men jeg må indrømme, at det alligevel har taget på mig, at jeg endnu ikke har fundet jobbet. Men! År 2013 må blive året hvor det sker (håber jeg!)!

I slutningen af vinteren mødte jeg ved et tilfælde M (han stoppede mig midt på Strøget)! Siden da har vi som alle andre par haft op- og nedture, men jeg er så lykkelig sammen med ham - hvor heldig kan man have lov til at være!?

Min bror blev gift med en dejlig pige, så der har både været polterabend og bryllup. Desværre mistede flere af mine venner en af deres forældre, hvilket har bragt sorgen og minderne tilbage. Jeg har været på en del ture til Hamborg, men der var også plads til London og Paris i skemaet. Og så har jeg selvfølgeligt været i Lummerkrogen (aka Krogen) så meget som muligt! Og så mistede vi vor kære bil Mogens - sidste tur i ham blev den til Hamborg. Der har været masser af restaurantbesøg sammen med både de gamle og M, hvoraf Mêlée og Pony står som de smukkeste og mest vidunderlige! En veninde fik sørme også en dejlig unge, og en anden en skøn lille hvalp. Min roommate flyttede ud, så nu er jeg igen alene i lejligheden. Og så er der alle de fantastiske øjeblikke, jeg har haft med mine veninder - gamle som nye! 
 
Nu er vi kommet ind i det nye år, og der venter mig sikkert mange spændende oplevelser! Indtil videre er der planlagt tur til Hamborg, LA og Paris - og måske en tur eller to med M (?). Derudover håber jeg, som skrevet, på at få et job. Og så bare at året bare bliver tilnærmelsesvis lige så godt som det foregående, for det var faktisk pænt godt!

Og nu tror jeg ikke på nytårsforsætter, så dem har jeg har ingen af!

Jeg håber, at I havde lige så godt et år som jeg!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar