tirsdag den 6. januar 2015

Godt Nytår!

Jeg håber, I havde en dejlig jul og at I er kommet godt ind i det nye år!?

2015 er jo så småt ved at være i gang, og ved nye begyndelser er det vel meget normalt, at man lige ser sig tilbage over skulderen - det kan jo være, at der er noget man har lært.

Det forgangne år har mildest talt ikke været et hit i min bog. Det var været præget af sorg, sygdom og ulykke - og ikke kun for mig, men for mange af dem, jeg har kær. Heldigvis ser det ud til at vi alle er kommet nogenunde igennem de prøvelser, som 2014 åbenbart syntes, vi skulle udsættes for.

Noget af det jeg har lært her det sidste år er at holde fast i hvem jeg er, og hvad jeg vil. Det er ikke altid lige nemt - især ikke når man også gerne vil gøre andre glade - men det er noget jeg vil arbejde mere på i det nye år.

Prøvelserne mindede mig om, at jeg kan hvad jeg vil - det er bare et spørgsmål om indsatsen, så mon ikke jeg vil prøve det koncept lidt mere af her i det nye år...?

Jeg vil også gøre flere ting som gør mig glad - det betyder at jeg vil være mere sammen med de mennesker, der betyder noget for mig. Det skal der lige findes tid til, men mon ikke det kan lade sig gøre!? Og så skal der være plads til mere god mad, mere god vino og flere gode oplevelser og eventyr. Og vi starter nu!

Nu har 2014 jo ikke været den rene elendighed, og der har været plads til indtil flere solstråler i hverdagen.

Det blev året hvor jeg startede som selvstændig freelancer! Det var forfærdeligt skræmmende og fantastisk befriende på samme tid - men med støtte fra mine venner og de fantastiske piger inde hos Starklint PR gik det hele!

Jeg fandt blandt andet ud af at jeg er helt tosset med Normandiet - der skal jeg helt sikkert tilbage til en dag, og gerne snart!

Hele 2 af mine venner blev gift i 2014, og hvor er det dejligt at blive mindet om kærligheden på så fin en måde med så dejlige mennesker. Og så er det bare nogle virkeligt gode fester! Fik også prøvet at være til polterabend med drenge - det var ret sjovt!

Jeg blev i kraft af bloggen her bedt om at lave en guide til Hamburg for Generator Hostels. Det resulterede i en 3 siders guide til dem, hvilket vist var mere end hvad de havde regnet med, så de delte den op - den første er allerede postet på deres hjemmeside, og den handlede lidt om julemarkeder og mad (se den her).

Jeg blev også mindet om, at jeg har nogle af de bedste venner man overhovedet kunne ønske sig, hvilket ikke var en overraskelse, men det var nu dejligt at blive mindet om det (igen). Og så mødte jeg en masse vidunderlige mennesker i årets løb, hvis venskaber jeg værdsætter meget højt.

Det nye år byder heldigvis på en del rejser, som jeg allerede ser meget frem til! Der er indtil videre Hamburg (et par gange) og Istanbul, men så snakkes der også om en tur til Sydengland og Paris (mest af alt fordi vi trænger). Og så skal der ske en masse andre sjove ting, som jeg nok skal fortælle om her til den tid.

Jeg var så heldig at hoppe ind i det nye år med mine fantastiske venner fra Herluf
Min jul var heldigvis forholdsvis afslappet - altså hvis vi lige ser bort fra de 65 gæster vi havde til vores traditionelle Russiske lillejuleaften
Resten af julen blev brugt i Lummerkrogen - primært sammen med de to her
Og det var lige hvad jeg havde brug for!

Nu kan det nye år bare komme an!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar