tirsdag den 12. februar 2013

Insta Catch Up

Som I nok har opdaget, så kan jeg godt lide at tage billeder! Mange billeder!
Men det er jo ikke dem allesammen som jeg deler med jer. Derfor syntes jeg at I skulle have lov til at se hvad der også er sket i mit liv det sidste stykke tid!
Hoegaarden and mustard glazed poussin w. creamy mushrooms and cabbage
Fru Moster (mig) og Storm leger hule! Det er ikke nemt at gemme 183 cm i den lille hule!!!
Morfar og Stürmchen ser Dumbo, hvis mor lige er blevet fængslet
Jeg kan sagtens underholde nevø og tjekke mobilen samtidigt!
Svinet
Bananpandekage m kanelæbler og choko og passionsfrugt - because I'm worth it
Mors kantarelmuffins piratestyle
Lørdagshygge med vaffi
Sushidinner
Why so serious?
Kyllingefrikassé
Kyllingesuppen der hellere ville være en chilisuppe
Stadig fantastisk! Fejrer jubilæet for Pride & Prejudice
Selvforkælelse
Luksusmorgenmad
Shopping i Sverige
Se hvad jeg fandt i tasken hos mor
Så har jeg ny roommate - han medbringer egne bobler
Celebration time!!! Ny roommate og ny praktik
Tillykke med de 67
Så er mor og jeg klar til weekend i Sønderborg
Next stop: Sønderborg
Modeugen er også nået til Sønderborg
Synnejysk gourmetmåltid
The office
Old school but still cool!
Bobler + mad + vin = venindehygge!
Nille er svært begejstret for sin GT
Snehunden Nessie
Morgenritual

Og det var så et lille udvalg af billederne siden sidst....
Du kan finde/følge mig på Instagram her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar