tirsdag den 27. september 2011

VM i landevejscykling - ikke så dumt som man skulle tro...

I sidste uge blev København invaderet af cykler på grund af VM i landevejscykling (hvis det er landevej, hvad lavede de så inde i København?).


I den anledning havde en af mine venner og hans far samt deres naboer i de nordlige forstæder stablet et genialt koncept på benene – 3 dages intensiv druk og hygge med en masse sjove mennesker, hvilket jeg absolut ikke kunne sige nej til. De havde sørget for fadølsanlæg og anden alkohol, mad og musik og så skulle vi andre bare medbringe humøret og evt. et godt kampråb (”Bike Eritrea Bike”, ”Gode ben!” osv.). 
Fadølslanlægget var mobilt, så vi kunne tage det med ned til vejen
Sol og øl
Vi havde naturligvis sørget for at kunne sidde godt
Musik og fadølsanlæg - smuk kombi!
Der var vildt mange (fulde) belgiere i området - denne tog min stol
Finalen blev set på den dertilindrettede storeskærm
Det blev en helt igennem genial weekend, godt hjulpet på vej af det helt vidunderlige sensommervejr. Jeg ved dog ikke helt hvor meget VM jeg lige fik set, men vi løb da tør for fadøl…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar