fredag den 19. oktober 2012

Fredagsnummer

God morgen derude! 

For lidt siden så jeg, at en veninde havde lagt denne video ud på facebook. Jeg måtte naturligvis liiige høre nummeret. Det fik det største smil frem på mine læber!

Måske er den største grund til, jeg bliver helt glad i låget af at høre The Black Keys, at det er lyden af sommeren (der i øvrigt forsvandt alt for hurtigt, men igen - gør den ikke altid det!?). Og meget af den sommer blev brugt sammen med M, som introducerede mig til dem. Så når jeg lytter til dem, tænker jeg, på alle de mange timer brugt i hinandens selskab og på den helt vidunderlige koncert han tog mig med til...

Så jeg tænkte, at I da også skulle have muligheden for at starte fredagen - og dermed weekenden - med et smil på læberne... Follow the link, press play and enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar