mandag den 22. december 2014

Festdag på MULD

I sidste weekend kravlede jeg ud af sengen netop som jeg væltet ned i den efter julefrokosten med Herlufpigerne, der er en alvorlig affære, som involverer store mængder alkohol og snak. Jeg skulle nemlig med toget til Holbæk fordi vi var inviteret reception hos MULD i anledningen af deres fine sal omsider var færdig.

Vi blev mødt af gigantguleroden!
Indenfor stod Jens i sit fine nye køkken (jeg fik en kortvarig køkkenmisundelse), hvor der også var disket op med lækker mad
Eftersom jeg ikke rigtigt havde fået morgenmad, skyndte jeg mig at fylde en af de meget små tallerkner, gribe et glas suppe og få et glas vin af Anne
Det var jo så lækkert! Ikke at det er en overraskelse... Men det var lidt svært at spise kødet, da der ikke var nogen knive, men så må man jo bare bruge fingrene!
 
Da jeg var passiviseret kunne vi gå rundt og se nærmere på den fine sal. Jeg kastede mig ret hurtigt over en æblekage
Og ja, jeg har fjernet tegnene på træthed. Det syn var ikke så rart, så det ville jeg altså spare jer for!
Efter en times tid var det på tide at vende snuden hjemad - jeg kunne ikke holde mig vågen ret meget længere. Men heldigvis kunne jeg lige holde mig vågen til at se det smukke landskab ved Munkholm-broen

Husk at MULD holder åben gård den første søndag i måneden - det bør du bestemt ikke snyde dig selv for. Især ikke hvis Jens serverer sin tartar (den er legendarisk!)... Du kan læse mere om deres arrangementer her.

Du kan måske huske jeg tidligere har omtalt MULD her på bloggen (se her og her).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar