torsdag den 31. maj 2012

Ballerinas

Jeg er afhængig af ballerinaer og jeg kan nærmest ikke få nok af dem, hvilket nok har en lille smule at gøre med mine 183 cm... De kan bruges året rundt og til alt - what's not to like!?
Samlingen inkluderer mærker som Prada, Marc Jacobs, H&M og mange, mange flere!

Sidste skud på ballerina stammen er klassikeren over dem alle fra Repetto! De blev købt i Paris i deres flagship store (22 Rue de la Paix), hvilket er en super butik med fantastisk betjening! Skal det være klassikerne og er man i Paris, vil jeg anbefale en tur i denne butik, da det er en oplevelse...

Jeg må indrømme, at de er min nye store kærlighed - de hedder Ballerine BB Vachette Noir og koster 155€ (ca. 1.160 kr) - men tjek linket og se alle deres fede styles: Repetto


Hvis man ikke, som jeg, er mest til de klassiske farver, så kan man med fordel tjekke deres butik på 24 Rue de Châteaudun ud - her har de samlet de udgåede farver og modeller, som er sat ret kraftigt ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar