tirsdag den 3. februar 2015

Min modeuge - kort fortalt

Som de faste læsere jo nok ved, så arbejder jeg med PR. Og som de fleste med en smule interesse for mode ved, så var der modeuge i København i sidste uge. Og når du arbejder med livstils- og mode-PR, har du virkeligt travlt! Som i virkeligt virkeligt travlt! Det forklarer også til dels, hvorfor bloggen har været ret stille de sidste uger, da der lige skulle fikses et par events, skrives pressemeddelelser, inviteres en masse og hvad ved jeg...

Nu er vi (omsider) færdige for denne gang, og der er (heldigvis) et halvt år til, at det går amok igen...

Jeg vil egentligt ikke fortælle så meget om min uge, men der sniger sig jo nok en kommentar ind til billederne her og der (jeg kan jo ikke lade være)

 Klar til første event med - ja, gæt selv... ^
 Uden kaffe, vand og Vølve klarer jeg ikke sådan en omgang ^
 Måske der skulle flytte en fake fur ind hos mig til næste efterår ^
^^ Blev fristet lidt for meget af vores kundes nye voksenlinje - hvis jeg ikke kan modstå kommer det jo nok op her på bloggen
Morgenmad skulle vi jo også have - den var lidt uinteressant
De udstiller altid med nogle bizarre kunstinstallationer
Frokosten var bedre end morgenmaden (men helt godt var det altså ikke)
Er lidt forelsker i den her kashmirtrøje - måske den også skal bo hos mig....
 Se nu begynder det at ligne noget på madfronten (men stadig lidt kedeligt)
Hun er sgu meget yndig den lille hjælper vi havde med
Plus jeg kunne nakke hendes løbehjul - det var som om, der var noget galt med størrelsen på den...
Jeg er i øvrigt iført et udsalgskup fra Bestsellers hedengangne butik på strøget - en læderkjole fra Selected. ELSKER når jeg finder basisting på udsalg!
Jakken her skal muligvis også flytte ind til efteråret - den har de fineste detaljer!
Den er fikse lille sag af en taske kunne også godt få et kærligt hjem hos mig...
Det skulle jo nødigt blive for sundt :)
Så tog vi lige et event mere...
Heldigvis fik jeg også mulighed for at komme ud. Det er faktisk en af de fedeste ting ved at arbejde i den her branche - steder man ikke lige kommer normalt og oplevelser, som bare lige er lidt for meget. Og jeg siger ikke nej til en aften på den franske ambassade (eller jeg inviterede mig selv, for det må man nemlig gerne - og denne gang hoppede de på den)
Havde fået lov til at låne en skønhed af en taske af vores kunde
Og i modsætning til hvad mange tror, så handler modeugen faktisk pænt meget om at spise - i hvert fald for mig! Jeg ved ikke hvad der sker, men jeg er altid ved at DØ af sult når der er modeuge...
Smuttede på Un Mercato med nogle af pigerne (og de er nu ret søde selvom vi alle til tider er en anelse asociale med vores telefoner)
Maden var i øvrigt pænt god - det er absolut ikke sidste gang jeg har været der!
Og nu vi er ved maden, så er der sket ting og sager på messerne på madfronten - de sidste dage var i hvert fald gode!
Og så var det tid til at skåle på at det omsider var overstået - efter 7 lange, skønne, kaotiske, vidunderlige og trættende dage var vi klar til at holde fri (fik en hel fridag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar