mandag den 20. februar 2012

Søndage...

I går var det søndag, og jeg var en anelse ramt efter en fantastisk aften i byen. Jeg havde først været til hyggelig middag hos en fantastisk veninde, som blev fulgt af skønne (men alt for stærke) cocktails inde på The Union Bar. Derefter fulgte nogle timer på Simons, og aftenen sluttede på Andy's - alt i alt en skøn og fantastisk aften, men hvor var det dog alligevel udmattende at være mig i går... Men så var det godt at jeg havde købt en god film (man ved jo ikke om yousee lige pludseligt har problemer - igenigenigen) og en hyggelig lejlighed!

For mig er det vigtigt at mit hjem afspejler hvem jeg er som person, derfor har jeg bøger over det hele (ved ikke helt hvor jeg skal gøre af dem alle) og billeder af bl.a. rejser, veninder, hunde og alle de ting jeg elsker - IKEA's Finlir (89 kr), hvor der er plads til 12 billeder, er super praktisk, da man nemt kan skifte billede efter humør! Derudover elsker jeg nips, og gerne noget der er taget med hjem fra en ferie (koppen er fra Kina og lyset er fra Frankrig), og blomster...

True Grit er en fantastisk film og kan varmt anbefales! Jeg har altid haft en hang til westerns og actionfilm, og denne er et pragteksemplar på en western - jeg har desværre ikke fået set originalen med John Wayne fra 1969, men den står højt på listen over film der skal ses (og bogen på listen over bøger der skal læses)! 

Filmen og hyggen (+ junk food) gjorde mig godt, men der går nok lidt tid før jeg skal have stærke cocktails igen... Håber at I andre derude også havde en skøn søndag!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar